Bekijk wat Gera doet
Voor jou
Als minimaliseer-expert & Lifestyle-coach begeleid ik je om vanuit rust te kiezen voor dat wat van waarde is. Verlang jij zelf naar meer rust? Op zoek naar meer overzicht? Of wil je duurzamer leven? Als coach ondersteun ik bij het organiseren & structureren van je huis én leven. Dat doen we stap voor stap op basis van praktische tips.
Wat zeggen cursisten en volgers?
“Gera leert je om in kleine maar doeltreffende stappen je aankoop- en bewaargedrag te veranderen. Ik loop nu rond in mijn huis en denk daarbij: “wat wil ik houden?” Zo omring ik me met spullen waar ik echt iets mee doe of blij van wordt en maak ik eindelijk ruimte in mijn huis en hoofd.”
– Lonneke ten Hartog
Bedankt voor je account en je harde werk door anderen te inspireren om ook te minimaliseren. Wat ‘groot, groter, grootst’ was, wordt meer ‘terug naar de basis’ en dat geeft zoveel ademruimte. Echt een opluchting.
– Volger van Heerlijk Minimaliseren
Hoe kan ik jou het beste helpen?
Volg mij op sociale media
Als moeder van vijf kinderen begrijp ik hoe het voelt om geleefd te worden en altijd bezig te zijn met het huishouden en je gezin. Het kan je – in combinatie met je werk – zelfs overweldigen. Ik heb geleerd dat leven met minder onnodige spullen rust en overzicht brengt. Zo blijft er tijd over voor de dingen die écht van waarde zijn.
Laten we samen aan de slag gaan. Hoe kan ik jou helpen?
Leer Gera kennen: minimaliseer-expert en lifestyle coach
Ruim 10 jaar geleden ontdekte ik zelf de voordelen van een meer minimalistische levensstijl. Ik wilde duurzamer leven met ons gezin en loskomen van het eindeloos consumeren. Toch ontdekte ik al snel; dat geeft zóveel voordelen.
Welke coaching geef ik?
Als minimaliseer-expert geef ik bij verschillende uitdagingen coaching. Denk hierbij aan…
- Het ontspullen en organiseren van je huisraad
- Minimaliseren vanuit duurzaamheid
- Opruimen als je gaat verhuizen
- Opruimen als je als senior kleiner gaat wonen
- Timemanagement
- Budgetadvies
Heerlijk in gesprek
Online of op locatie
Deze coaching begint met een intakegesprek. Dit gesprek duurt ongeveer 1 uur en begint met een kwaliteitenspel en een persoonlijk plan van aanpak gebaseerd op de basisprincipes van de Op Orde!-methode uit mijn boek. We gaan kijken naar jouw kwaliteiten, valkuilen en gezinssysteem. Het begint bij wie jij bent en mag zijn, en hoe jouw gezin eruitziet. Vervolgens maken we een plan van aanpak en gaan we aan de slag aan de hand van praktische haalbare doelen waar jij je goed bij voelt.
Ik ben er als coach voor jou, en zal je motiveren en stimuleren en af en toe ook een beetje prikkelen. Ik kan bij jou thuis op locatie komen. Het kan ook gerust online. We hebben dan een online coachgesprek en daarna ga je met de tips en adviezen zelf thuis – op jouw tijd – aan de slag. Het coachtraject ‘Heerlijke in Gesprek’ is er voor jou omdat je graag wilt ontspullen, behoefte hebt aan meer overzicht en rust of misschien wel signalen van een (pré) burn-out ervaart of dit juist wil voorkomen.
Heerlijk de tijd
Timemanagement
Een ander aspect waarop ik je kan coachen is het leren omgaan met timemanagement. We zullen werken aan het optimaliseren van jouw tijdsbesteding, zodat je meer tijd en ruimte krijgt voor de dingen waar je energie uit haalt en voor jou van waarde zijn. Denk aan: plannen en organiseren van je dag of week, opbouwen van ondersteunende routines binnen je huishouden of het combineren tijd voor jezelf met zorgtaken en je werk.
Heerlijk Besparen
Budgetcoach
Aan de hand van de basisprincipes van de Op Orde!-methode bied ik ook ondersteuning aan als budgetcoach. Samen zullen we kijken naar jouw financiële situatie en proberen we manieren te vinden dat je in- en uitgaven uiteindelijk in balans zijn en je geen stress meer ervaart rondom je huishoudboekje. Even goed om te weten dat dit laagdrempelige coaching is. Mocht je te maken hebben met flinke schulden dat kan je beter naar een gespecialiseerde budgetcoach.
Heerlijk Voorsorteren
Ontspullen voor senioren
Ben je wat ouder en denk je erover na wat kleiner te gaan wonen? Wil je daarom spullen gaan uitzoeken en opruimen? Of wil je de spullen die je in de loop van je leven heb verzameld terugbrengen tot dat wat écht van waarde is? Misschien omdat je er je (klein) kinderen niet mee wil opzadelen mocht je onverwachts wat overkomen? Of heb je de huisraad van dierbaren geërfd en weet je niet zo goed waar en hoe je moet beginnen om dit uit te zoeken? Ik help je er graag bij! Speciaal hiervoor ontwikkelde ik Heerlijk Voorsorteren. Ik kom hiervoor bij je op locatie maar we kunnen ook online in gesprek zodat ik adviezen en informatie deel en je zelf ermee aan de slag kunt gaan.
Tarieven
Wist je dat in sommige gevallen er vergoedingen mogelijk zijn vanuit een PGB of in overleg met je werkgever? Als je wilt weten of dit via jouw werkgever mogelijk is, vraag dit dan even na.
Intake gesprek + persoonlijk plan van aanpak: €95 (exclusief BTW)
Vervolgmoment (per half uur): €45 (exclusief BTW)
Tarief coaching op locatie:
Dit kost €110 per uur (exclusief BTW of eventuele reistijd)
Prijs dagdeel morgen op basis van 3 uur: €300 (ex BTW en reistijd/ kosten)
Prijs dagdeel middag (4uur): €400 (ex BTW en reistijd/kosten)
Het liefst reis ik met het openbaar vervoer. Eventuele reiskosten of verreden kilometers worden apart in rekening gebracht tegen €0,30 per kilometer.
Ik kijk ernaar uit om samen met je aan de slag te gaan! Interesse?